Īpaša uzmanība klientiem, ieklausoties viņu vajadzībās un vēlmēs, ir Fielmanas pamatvērtības, kuras katru dienu veic mūsu darbinieki:
Es esmu uzņēmuma pārstāvis. Strādājot uzņēmumā, mēs saprotam, ka ar savu darbu mēs pārstāvam uzņēmuma tēlu. Mēs uzņemamies atbildību par pienācīgu un pareizu uzņēmuma pārstāvēšanu.
Profesionālisms un attīstība. Mūsu komandā ir darbinieki, kuri labi pārzina savu darbu. Katrs klients saņem atbildes uz jautājumiem, kuri viņu interesē. Lai nodrošinātu nepārtrauktu uzlabošanu, mēs pastāvīgi mācāmies un dalāmies ar zināšanām. Mēs meklējam nestandarta risinājumus, kas risina mūsu klientu problēmas.
Brīvība un iespēja kļūdīties. Mēs esam nodrošinājuši visas iespējas un instrumentus, lai apmierinātu mūsu klientu vajadzības. Mēs varam kļūdīties un labot savas kļūdas. Mēs nekad nevainojam klientu. Mēs uzskatām, ka klientu sūdzība mums ir dāvana, kas var mums palīdzēt labāk strādāt.
Atklātība un pozitīvs raksturs. Runājot ar vadītājiem un savstarpēji, mēs varam atklāti izteikt savus viedokļus. Mums ir jādod iespēja izpaust savas idejas, lai uzlabotu ikdienas darbu un savstarpēju sadarbību. Mēs esam labā saskaņā ar vidi un kolēģiem. Mūsu savstarpējie novērojumi uzlabo mūsu sniegumus. Mēs novērtējam katra darbinieka viedokli.
Lepnums. Mēs priecājamies strādāt uzņēmumā, kuram ir sava vēsture, filozofija, labs un spēcīgs vārds. Mums ir jāstrādā pēc uzņēmuma filozofijas pamatiem, lai pamatotu uzņēmuma labo vārdu.
Klients esi tu! Mēs apkalpojam savus klientus tā, kā mēs vēlētos, lai apkalpo mūs. Mēs noskaidrojam klienta vajadzības, lai piedāvātu pašu labāko, kas klientam nepieciešams.
Mūsu klientu apkalpošanas izcilība: modernu ietvaru kolekcija, bezmaksas 3 gadu briļļu apkope, zemas cenas garantija un katra klienta sūdzību apmierināšana.
Draudzīga klienta optika. Mēs neizdarām spiedienu uz klientu. Klientam ir brīvība izvēlēties, viņš pieņem lēmumu un nav spiests nopirkt dārgāku produktu. Nav svarīgi, cik daudz klients vēlas iztērēt mūsu optikā, mēs laipni sadarbojamies ar katru no tiem.