Godīgi, draudzīgi, profesionāli

Jau kopš savas darbības pirmsākumiem lielāko vērību veltām mūsu klientiem un cenšamies piepildīt viņu vēlmes. Konsultējam klientus tieši tā, kā vēlētos, lai tiktu konsultēti mēs paši: godīgi, draudzīgi, profesionāli.

Svarīgākais "Fielmann" mērķis bija un būs nevis apgrozījums, bet gan klientu apmierinātība. "Fielmann" darbinieki netiek apmācīti, lai ietekmētu klientus nopirkt dārgāko produktu, bet gan vienmēr atrast individuālu klienta redzes problēmu risinājumu, neatkarīgi no cenas. 

Cilvēki jūt, kad viņiem sniedz godīgu padomu. Šī iemesla dēļ jau 50 gadus Eiropā un 18 gadus Latvijā esam vieni no tirgus līderiem.
 
Šobrīd "Fielmann" optikas salonos Latvijā strādā vairāk nekā 80 optikas speciālistu. Mūsu optikas speciālisti saņem  ne tikai no sava darba rezultātiem atkarīgu atalgojumu, bet arī papildus nodrošinātu viņu veselības apdrošināšanu un iemaksas pensiju uzkrājumos.

20240717_gsk_2880_3024-2f8007e76110d968f5632d0832f817da.jpg


Kāpēc vērts izvēlēties"Fielmann":

  • Profesionāla redzes pārbaude
  • Bezmaksas korekcijas briļļu apkope 3 gadu laikā
  • Zemākās cenas garantija
  • Brilles lizingā
"Fielmann" pakalpojumi un garantijas
gsk_3259_8365-00a2d3e3e3ffb3dfbeda6d67029be518.jpg

Vērtības, pēc kuram vadamies:

Īpaša uzmanība klientiem, ieklausoties viņu vajadzībās un vēlmēs, ir Fielmanas pamatvērtības, kuras katru dienu veic mūsu darbinieki:

Es esmu uzņēmuma pārstāvis. Strādājot uzņēmumā, mēs saprotam, ka ar savu darbu mēs pārstāvam uzņēmuma tēlu. Mēs uzņemamies atbildību par pienācīgu un pareizu uzņēmuma pārstāvēšanu.

Profesionālisms un attīstība. Mūsu komandā ir darbinieki, kuri labi pārzina savu darbu. Katrs klients saņem atbildes uz jautājumiem, kuri viņu interesē. Lai nodrošinātu nepārtrauktu uzlabošanu, mēs pastāvīgi mācāmies un dalāmies ar zināšanām. Mēs meklējam nestandarta risinājumus, kas risina mūsu klientu problēmas.

Brīvība un iespēja kļūdīties. Mēs esam nodrošinājuši visas iespējas un instrumentus, lai apmierinātu mūsu klientu vajadzības. Mēs varam kļūdīties un labot savas kļūdas. Mēs nekad nevainojam klientu. Mēs uzskatām, ka klientu sūdzība mums ir dāvana, kas var mums palīdzēt labāk strādāt.

Atklātība un pozitīvs raksturs. Runājot ar vadītājiem un savstarpēji, mēs varam atklāti izteikt savus viedokļus. Mums ir jādod iespēja izpaust savas idejas, lai uzlabotu ikdienas darbu un savstarpēju sadarbību. Mēs esam labā saskaņā ar vidi un kolēģiem. Mūsu  savstarpējie novērojumi uzlabo mūsu sniegumus. Mēs novērtējam katra darbinieka viedokli.

Lepnums. Mēs priecājamies strādāt uzņēmumā, kuram ir sava vēsture, filozofija, labs un spēcīgs vārds. Mums ir jāstrādā pēc uzņēmuma filozofijas pamatiem, lai pamatotu uzņēmuma labo vārdu.

Klients esi tu! Mēs apkalpojam savus klientus tā, kā mēs vēlētos, lai apkalpo mūs. Mēs noskaidrojam klienta vajadzības, lai piedāvātu pašu labāko, kas klientam nepieciešams.

Mūsu klientu apkalpošanas izcilība: modernu ietvaru kolekcija, bezmaksas 3 gadu briļļu apkope, zemas cenas garantija un katra klienta sūdzību apmierināšana.

Draudzīga klienta optika. Mēs neizdarām spiedienu uz klientu. Klientam ir brīvība izvēlēties, viņš pieņem lēmumu un nav spiests nopirkt dārgāku produktu. Nav svarīgi, cik daudz klients vēlas iztērēt mūsu optikā, mēs laipni sadarbojamies ar katru no tiem.
      

MODE, KVALITĀTE UN PAREIZA CENA

Zemākās cenas garantija

Iepērkoties "Fielmann", esiet droši, ka saņemat visizdevīgāko cenas piedāvājumu. Ja 6 nedēļu laikā pēc briļļu iegādes kādā citā Latvijas optikā tādas pašas brilles ieraudzīsiet par zemāku cenu, "Fielmann" atmaksās cenu starpību.

Profesionāla redzes pārbaude, apskate un konsultācija

Profesionāli speciālisti ar mūsdienīgām redzes pārbaudes iekārtām pārbaudīs Jūsu redzi, apskatīs Jūsu acis, izmēris acu spiedienu un sniegs konsultāciju par briļļu lēcām.

Bezmaksas briļļu apkope

Mūsu speciālisti bez maksas notīrīs Jūsu brilles ultraskaņas vannā, iztaisnos deformētos ietvarus, nostiprinās skrūvju stiprinājumus, nomainīs vecos deguna atbalsta spilventiņus.

Reģistrēties pārbaudei