Privātuma politika

1. Pārzinis un tā kontaktinformācija

1.1. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA "Briļļu Nams", uzņēmuma kods LV50003770031, adrese Brīvības iela 47, Rīga (turpmāk – Sabiedrība), kas pārvalda "Fielmann" optikas salonus Latvijā.

1.2. Kontaktinformācija par personas datu apstrādi saistītajos jautājumos ir:

1.2.1. Telefoniski: +371 22313929;

1.2.2. Sarakstes veidā: Rīga, Brīvības iela 47, LV-1010, Latvija;

1.2.3. E-pasta saziņas veidā: info@fielmann.lv;

1.3. Sabiedrības kontaktinformācija informēšanai par iespējamiem datu aizsardzības pārkāpumiem: info@fielmann.lv

2. Sabiedrības darbības ar personas datiem

2.1. Datu apstrādes nolūks un mērķis

2.1.1. Privātuma politikas mērķis ir sniegt fiziskai personai - Datu subjektam - informāciju par personas datu apstrādes nolūku, tiesisko pamatu, apstrādes apjomu, aizsardzību un apstrādes termiņu datu iegūšanas laikā un apstrādājot Datu subjekta personas datus.

2.1.2. Privātuma politiku piemēro privātuma un personas datu aizsardzības nodrošināšanai attiecībā uz:

2.1.2.1. fiziskajām personām – redzes izmeklējumu pacientiem, (tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un esošajiem);

2.1.2.2. Sabiedrības apmeklētājiem, tajā skaitā, attiecībā uz kuriem tiek veikta videonovērošana;

2.1.2.3. Sabiedrības interneta tīmekļvietnes apmeklētājiem.

2.1.3. Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā vai veidā datu subjekts sniedz personas datus (klātienē, Sabiedrības interneta tīmekļvietnē www.fielmann.lv, papīra formātā vai telefoniski).

2.1.4. Sabiedrība rūpējas par Datu subjektu privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro Datu subjektu tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem - Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (turpmāk – Regula), Fizisko personas datu apstrādes likumu, datu subjektu tiesību likumu un citiem piemērojamajiem normatīvajiem aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.

2.1.5. Savā darbībā Sabiedrība:

2.1.5.1. aizsargā Datu subjekta personas datus, īstenojot administratīvos, tehniskos un fiziskos drošības pasākumus, cik tālu tie ir samērīgi ar iespējamajiem riskiem;

2.1.5.2. informē un izskaidro kādi personas dati ir nepieciešami pakalpojumu saņemšanai un kā tie tiks izmantoti;

2.1.5.3. datu nodošanu trešajām personām īsteno, ievērojot spēkā esošo normatīvo regulējumu;

2.1.5.4. īsteno pasākumus savu darbinieku regulārai apmācībai un informēšanai personas datu aizsardzības jautājumos, lai samazinātu iespējamo incidentu iestāšanās varbūtību;

2.1.5.5. īsteno iekšējās kontroles procedūras, ar kuru palīdzību iespējams samazināt drošības incidentu iestāšanās varbūtību un to atstātās sekas.

 

2.2. Datu apstrādes tiesiskais pamats

2.2.1. Sabiedrība apstrādā personas datus šādiem nolūkiem:
2.2.1.1.  pacienta identificēšanai;
2.2.1.2. veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanai un nodrošināšanai;
2.2.1.3. pacientu drošības uzlabošanai;
2.2.1.4. līgumu sagatavošanai un noslēgšanai;
2.2.1.5. pieteikumu, iesniegumu, sūdzību izskatīšanai un apstrādei;
2.2.1.6. videonovērošanai: ar mērķi novērst vai atklāt noziedzīgus nodarījumus saistībā ar personu un īpašuma aizsardzību, Pārziņa vai trešās personas tiesisko interešu aizsardzību un personu vitāli svarīgu interešu, tajā skaitā, dzīvības un veselības aizsardzību;
2.2.1.7. personāla atlasei un vadībai;
2.2.1.8. telefona sarunu audioieraksta veikšanai: ar mērķi nodrošināt un uzlabot Pārziņa sniegto pakalpojumu kvalitāti un Pārziņa tiesisko interešu aizsardzību;
2.2.1.9. lai atbildētu uz personu jautājumiem vai komentāriem;
2.2.1.10. lai Pacientiem sūtītu atgādinājumus un informāciju;
2.2.1.11. ienākošās un izejošās korespondences saglabāšanu un uzskaiti, lai nodrošinātu Pārziņa leģitīmo interešu ievērošanu un/vai līgumsaistību izpildi;
2.2.1.12. norēķinu administrēšanai;
2.2.1.13. statistikai un biznesa analīzei;
2.2.1.14. plānošanai un uzskaitei;
2.2.1.15. efektivitātes mērīšanai;
2.2.1.16. datu kvalitātes nodrošināšanai;
2.2.1.17. atskaišu sagatavošanai;
2.2.1.18. pacientu vai citu ieinteresēto pušu aptauju veikšanai;
2.2.1.19. risku vadības aktivitāšu ietvaros;
2.2.1.20. tīmekļvietnes www.fielmann.lv apmeklējuma vēstures analīzes veikšanai;
2.2.1.21. citiem nolūkiem, kas ir likumiski vai leģitīmi pamatoti;
2.2.1.22. Apstrādājot Pacientu personas datus nolūkiem, kas nav norādīti šajā Politikā, Sabiedrība par to apstrādes individuālajiem nosacījumiem informē datu subjektu atsevišķi;
2.2.1.23. informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā;
2.2.2. Sabiedrība apstrādā Datu subjektu personas datus, balstoties uz šādu tiesisko pamatu:
2.2.2.1. profilaktiskās vai medicīniskas diagnozes noteikšanai, ārstēšanas nolūkos (Regulas 9. panta otrās daļas h) punkts);
2.2.2.2. ar Datu subjekta (datu subjekta) piekrišanu (Regulas 9. panta otrās daļas a) punkts, datu subjektu tiesību likuma 10. panta otrā daļa);
2.2.2.3. normatīvo aktu izpildei - lai izpildītu ārstniecības iestādei saistošos ārējos normatīvajos aktos noteiktos pienākumus vai ārējos normatīvajos aktos noteiktās Datu subjekta tiesības (Regulas 9. panta otrās daļas b) punkts, Datu subjektu tiesību likuma 10.pants);
2.2.2.4. gadījumos, kad apstrāde ir vajadzīga, lai īstenotu vai aizstāvētu ārstniecības iestādes likumīgās intereses tiesā (Regulas 9. panta otrās daļas f) punkts);
2.2.2.5. gadījumos, kad apstrāde ir vajadzīga, lai nodrošinātu Sabiedrības leģitīmās intereses (organizēt efektīvu redzes aprūpes pakalpojumu sniegšanas procesu, nodrošināt efektīvu datu subjektu vizīšu pieteikšanas un atsaukšanas procesu, saņemt samaksu par sniegtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem);
2.2.3. Sabiedrības leģitīmās intereses ir:
2.2.3.1. kvalitatīvi un droši sniegt veselības aprūpes pakalpojumus, t.sk. pārbaudīt Pacienta identitāti pirms līguma noslēgšanas vai pakalpojuma sniegšanas procesa;
2.2.3.2. uzlabot pacientu drošību;
2.2.3.3. nodrošināt līguma saistību izpildi;
2.2.3.4. nodrošināt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti;
2.2.3.5. izstrādāt un attīstīt jaunus pakalpojumus;
2.2.3.6. saglabāt Pacientu pieteikumus un iesniegumus par pakalpojumu sniegšanu, citus pieteikumus un iesniegumus, piezīmes par tiem, t.sk., kas veikti mutiski, zvanot uz Sabiedrības zvanu centru, interneta tīmekļvietnē;
2.2.3.7. analizēt Sabiedrības tīmekļvietnes darbību, izstrādāt un ieviest tīmekļvietnes uzlabojumus;
2.2.3.8. nosūtīt ziņojumus par līguma izpildes gaitu un līguma izpildei būtiskiem notikumiem;
2.2.3.9. veikt Pacientu aptaujas par pakalpojumiem un to lietošanas pieredzi;
2.2.3.10. novērst krāpniecību;
2.2.3.11. nodrošināt finanšu un biznesa uzskaiti un analītiku;
2.2.3.12. nodrošināt efektīvus uzņēmuma pārvaldības procesus, pakalpojumu sniegšanas piegādes efektivitāti;
2.2.3.13. administrēt maksājumus, t.sk. neveiktus maksājumus;
2.2.3.14. vērsties valsts pārvaldes un operatīvās darbības iestādēs un tiesā savu tiesisko interešu aizsardzībai;
2.2.3.15. informēt sabiedrību par savu darbību;
2.2.3.16. veikt komercdarbību – sniegt maksas pakalpojumus;
2.2.3.17. novērst nepamatotus finansiālus riskus savai komercdarbībai;
2.2.3.18. gadījumos, kad apstrāde ir vajadzīga, lai aizsargātu datu subjekta (datu subjekta) vai citas fiziskas personas vitālas intereses (Regulas 6. panta pirmās daļas d) punkts);

2.3. Personas datu kategorijas

2.3.1. Personas dati var tikt vākti no Pacienta, Pacienta likumiskajiem pārstāvjiem pakalpojumu sniegšanas laikā un ārējiem avotiem, piemēram, publiskajiem reģistriem;
2.3.2. Personas datu kategorijas, ko apstrādā Sabiedrība, ir atkarīgas no sniegtajiem Sabiedrības pakalpojumiem;
2.3.3. Saņemot veselības aprūpes pakalpojumus, Sabiedrība var apstrādāt visplašāko iespējamo personas datu apjomu: vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontaktinformāciju, informāciju par dzīves stilu, informāciju par veselības stāvokli, informāciju par saņemtajiem un saņemamajiem veselības aprūpes pakalpojumiem, kā arī citu informāciju, ko veselības aprūpes speciālists konkrētajā situācijā izvēlēsies noskaidrot un fiksēt medicīniskajā dokumentācijā, stingri ievērojot informācijas vākšanas apjoma un klāsta atbilstību mērķim;
2.3.4. Datu subjektam ieejot/nokļūstot Sabiedrības telpās, kurās tiek veikta videonovērošana, var tikt apstrādāti tās videoattēls un laiks, kad tā ir apmeklējusi telpas un/vai teritoriju. Videonovērošana netiek veikta teritorijās, kur datu subjekti sagaida paaugstinātu privātumu - ģērbtuvēs, sanitārajos mezglos, atpūtas zonās, u.tml. Videonovērošanas kameru ieraksta zonas ir koncentrētas uz tirdzniecības telpām, ieejām/izejām un kases zonu;
2.3.5. Zvanot uz Sabiedrības Zvanu centra tālruņa numuriem, var tikt ierakstīts komunikācijas saturs, kā arī fiksēts zvanītāja tālruņa numurs;
2.3.6. Sazinoties rakstveidā ar Sabiedrību, var tikt saglabāts komunikācijas saturs un laiks, kā arī informācija par izmantoto komunikācijas rīku (e-pasta adrese, tālruņa Nr. korespondences adrese, u.c.).

2.4. Personas datu apstrāde un aizsardzība

2.4.1. Sabiedrība apstrādā datu subjekta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un Sabiedrībai pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus.
2.4.2. Sabiedrība nepārtraukti pilnveido un papildina savā rīcībā esošos tehniskos risinājumus, ņemot vērā aktuālās nozares tendences un piedāvātās iespējas, balstoties uz apzinātajiem riskiem.
2.4.3. Sabiedrības rīcībā esošie un pakalpojumu sniegšanas laikā iegūtie personas dati tiek izmantoti "Fielmann" optikas salonu darbības nodrošināšanai un tik tālu cik tas ir nepieciešams iespējami kvalitatīvāka pakalpojuma sniegšanai.
2.4.4. Sabiedrība sadarbojoties ar trešajām pusēm, attiecībā uz datu nosūtīšanu, savas darbības īsteno tikai saskaņā ar normatīvajiem aktiem, kuri reglamentē medicīnas iestādes iespējas attiecībā uz personas datu apmaiņas pasākumu realizāciju.
2.4.5. Sabiedrība savā ikdienas darbā īsteno pasākumus, personas datu apstrādes apjoma minimizēšanai attiecībā uz tās darbiniekiem, paredzot, ka darbiniekiem tiek nodrošināta iespēja piekļūt tikai to datu subjektu datiem, kuri tiem nepieciešami darba pienākumu izpildei.
2.4.6. Sabiedrība nodrošina, ka tās rīcībā esošie personas dati tiek izsniegti tikai pašam Datu subjektam. Datu izsniegšana trešajām personām, t.sk., ar Datu subjektu saistītajām personām, tiek veikta tikai gadījumos, ja ir saņemta Datu subjekta rakstveida piekrišana vai pastāv normatīvajos aktos noteikts gadījums, kad šāda datu nodošana ir atļauta.
2.4.7. Sabiedrība neveic datu nodošanu gadījumos, ja tā nevar pārliecināties par Datu subjekta identitāti vai pastāv aizdomas, ka Datu subjekta uzrādītā identitāte nesakrīt ar tā patieso identitāti.
2.4.8. Gadījumos, kad datu nosūtīšana tiek īstenota izmantojot e-pasta saziņas iespējas, Sabiedrība nodrošina, ka šāda darbība tiek izpildīta tikai pēc Datu subjekta piekrišanas saņemšanas, tam rakstiski (darbiniekam to fiksējot elektroniskajā informācijas sistēmā) norādot e-pasta adresi uz kuru tas vēlas saņemt sūtījumu. Attiecīgā informācija tiek pieprasīta katrā sūtījuma sagatavošanas reizē, pieprasot Datu subjektam norādīt tā izvēlēto e-pasta adresi.
2.4.9. Datu nosūtīšanu Datu subjektam izmantojot e-pasta saziņas iespējas, Sabiedrība īsteno tikai gadījumos, ja Datu subjekts to Sabiedrībai pieprasa rakstveida formā klātienē Sabiedrībai, uzrādot personu apliecinošu dokumentu vai e-pastā pievienotā iesniegumā, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu.
2.4.10. Sabiedrība nodod Personas datus trešajām personām, nodrošinot, ka attiecīgās trešās personas saglabā Personas datu konfidencialitāti un nodrošina piemērotu aizsardzību.
2.4.11. Sabiedrība ir tiesīga nodot Personas datus Sabiedrības apakšuzņēmējiem, kas palīdz Sabiedrībai nodrošināt tās funkciju izpildi.
2.4.12. Šā dokumenta 2.4.11. punktā minētajā gadījumā Sabiedrības apakšuzņēmēji, kas saņem un apstrādā personas datus, ir uzskatāmi par personas datu apstrādātājiem Regulas izpratnē, un ar tiem tiek slēgts rakstveida līgums, kurā tiek noteikts, ka Sabiedrība pieprasa no datu saņēmējiem apņemšanos izmantot saņemto informāciju tikai tiem nolūkiem, kuru dēļ dati tika nodoti, un saskaņā ar piemērojamo normatīvo aktu prasībām datu apstrādes un datu aizsardzības jomā.

2.5. Personas identifikācija

2.5.1. Lai nodrošinātu Personas datu apstrādi un aizsardzību, pirms Datu subjekta personas datu saņemšanas, Sabiedrība var pārliecināties par datu subjekta identitāti (identitātes apstiprināšanai).
2.5.2. Lai izskatītu datu subjekta iesniegumu vai sūdzību, Sabiedrībai ir jāpārliecinās par datu subjekta identitāti (identitātes apstiprināšanai).
2.5.3. Par identificētu personu Sabiedrība uzskata personu, kas Sabiedrība vērsusies vienā no šādiem veidiem:

2.5.3.1. ir ieradusies personīgi un uzrādījusi personu apliecinošu dokumentu;
2.5.3.2. ir nodevusi sūtījumu Sabiedrībai ierakstīta pasta sūtījuma veidā;
2.5.3.3. ir izmantojusi zvērināta tiesu izpildītāja vai zvērināta notāra pakalpojumus dokumentu piegādē un izsniegšanā;
2.5.3.4. ir nosūtījusi pieprasījumu parastā pasta sūtījumā no Ieslodzījumu vietu pārvaldes kontrolē esošajām ieslodzījumu vietām vai cita veida personas brīvību ierobežojošām iestādēm, kur datu subjekts jau iepriekš ir identificēts un tam ir ierobežota rīcības un pārvietošanās brīvība;
2.5.3.5. iesūtījusi pieprasījumu, izmantojot drošu elektronisko parakstu, uz Sabiedrības e-pasta adresi info@fielmann.lv;

2.5.4. Telefonsaruna, vienkāršā pasta sūtījumā un e-pasta vēstules veidā iesūtītā informācija nenodrošina personas identifikāciju, un šādā gadījumā Sabiedrība lūgs datu subjektam nodrošināt papildu identitātes apstiprināšanu.
2.5.5. Ja datu subjekta identifikācija nav nodrošināma, subjekts atteiksies sevi identificēt,  vai neveiks identifikāciju, Sabiedrība ir tiesīga atteikt pieņemt datu subjekta iesniegumu vai izpildīt pieprasījumu.
2.5.6. Atsakot pieņemt datu subjekta iesniegumu, Sabiedrība, ja tas būs iespējams, atgriezīs datu subjektam visus iesniegtos dokumentus. Gadījumos, ja dokumentu atgriešana nav iespējama, Sabiedrība neatgriezeniski iznīcinās visus iesūtītos materiālus un datus.

2.6. Informācijas apjoms, kas tiek uzkrāts 

2.6.1. Savā pamata darbībā Sabiedrība no Datu subjekta primāri iegūst pamata informāciju, kas nepieciešama attiecīgās personas nepārprotamai identifikācijai ārstniecības pakalpojumu sniegšanai un saziņas nodrošināšanai: Vārds, Uzvārds, Telefona numurs, E-pasta adrese, Adrese.
2.6.2. Konkrēts informācijas apjoms ir atkarīgs no attiecīgā sniedzamā pakalpojuma specifikas un spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kuri reglamentē pakalpojuma sniegšanas nosacījumus.
2.6.3. Sabiedrība apzinās, ka sniedzot savus pakalpojumus, tā apstrādā veselības datus, kas ir uzskatāmi par īpašu kategoriju personas datiem Regulas kontekstā.

2.7. Personas datu glabāšanas ilgums

2.7.1. Sabiedrība glabā un apstrādā datu subjektu personas datus, kamēr pastāv vismaz viens no šādiem kritērijiem:
2.7.1.1. kamēr tiek izpildītas no starp Sabiedrības un datu subjektu noslēgtā līguma izrietošās saistības vai datu subjektam tiek sniegts veselības aprūpes pakalpojums;
2.7.1.2. kamēr Sabiedrībai pastāv normatīvajos aktos noteikts pienākums datus glabāt attiecīgos datus;
2.7.1.3. kamēr tiek pilnībā izskatīts un/vai izpildīts datu subjekta lūgumā/iesniegumā minētais;
2.7.1.4. kamēr ir spēkā datu subjekta piekrišana attiecīgai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits datu apstrādes likumīgs pamats;
2.7.1.5. informācija nav izpaužama arī pēc datu subjekta nāves;
2.7.2. Videonovērošanas ceļā iegūtie personas dati (videoieraksti) tiek glabāti ne ilgāk kā 30 dienas no to veikšanas dienas.
2.7.3. Iestājoties nosacījumiem, kas nosaka, ka tālāka datu subjektu datu uzglabāšanas vairs nav nepieciešama, datu subjekta personas dati tiek dzēsti.

3. Datu subjekta tiesības

3.1. Piekļuve personas datiem un citas datu subjekta tiesības

3.1.1. Sabiedrība nodrošina datu subjekta tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi.
3.1.2. datu subjektam, saskaņā ar normatīvajiem aktiem, ir arī tiesības pieprasīt Sabiedrībai piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt Sabiedrībai veikt to papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz datu subjektu, vai tiesības iebilst pret apstrādi, kā arī tiesības uz datu pārnesamību. Šīs tiesības īstenojamas, ciktāl datu apstrāde neizriet no Sabiedrības pienākumiem, kas tam ir uzlikti ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
3.1.3.    datu subjekts var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu:
3.1.3.1. rakstveida formā klātienē Sabiedrībai, uzrādot personu apliecinošu dokumentu;
3.1.3.2. e-pasta veidā, parakstot vēstuli ar drošu elektronisko parakstu un nosūtot uz e-pasta adresi info@fielmann.lv.
3.1.3.3. nosūtot Sabiedrībai vēstuli  ierakstīta pasta sūtījuma veidā;
3.1.4. Saņemot datu subjekta pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, Sabiedrība pārliecinās par datu subjekta identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā ar normatīvajiem aktiem.
3.1.5. Sabiedrība sniedz atbildi datu subjektam pēc iespējas īsākā laikā, ņemot vērā datu subjekta norādīto atbildes saņemšanas veidu.
3.1.6. Ja atbilde tiek sūtīta pa pastu, tā tiek adresēta datu subjektam (personai, kuras personas dati ir pieprasīti) ierakstītā vēstulē. Ja atbilde tiek sniegta elektroniski, tā tiek parakstīta ar drošu elektronisko parakstu (ja iesniegums ir ticis iesniegts ar drošu elektronisko parakstu).
3.1.7. Sabiedrība nodrošina datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar normatīvajiem aktiem un datu subjekta iebildumu gadījumā veic lietderīgās darbības, lai iebildumu atrisinātu. Tomēr, ja tas neizdodas, datu subjektam ir tiesības vērsties uzraudzības iestādē - Datu valsts inspekcijā.
3.1.8. datu subjektam ir tiesības saņemt bez maksas vienu kopiju ar saviem Sabiedrības apstrādē esošiem personas datiem, bet minētās informācijas saņemšana un/vai izmantošana var tikt ierobežota ar mērķi novērst nelabvēlīgu ietekmi uz citu personu (tostarp Sabiedrības darbinieku) tiesībām un brīvībām.
3.1.9. Sabiedrība apņemas nodrošināt Personas datu pareizību un paļaujas uz saviem Pacientiem, piegādātājiem un citām trešajām personām, kas nodod Personas datus, ka tiks nodrošināta nodoto Personas datu pilnība un pareizība.

3.2. Datu subjekta piekrišana datu apstrādei, tiesības to atsaukt vai nesniegt

3.2.1. datu subjekts piekrišanu personas datu  apstrādei, kuras tiesiskais pamats ir piekrišana,  dod Sabiedrībai klātienē rakstveidā, nosūtot papīra formātā  ierakstīta pasta sūtījuma veidā vai nosūtot e-pasta veidā, kas ir parakstīts ar drošu elektronisku parakstu.
3.2.2. datu subjektam ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt datu apstrādei doto piekrišanu tādā pat veidā, kādā tā dota un šādā gadījumā turpmāka datu apstrāde, kas balstīta uz iepriekš doto piekrišanu konkrētajam nolūkam turpmāk netiks veikta.
3.2.3. Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes, kuras veiktas tajā laikā, kad datu subjekta piekrišana bija spēkā.
3.2.4. Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta datu apstrāde, kuru veic, pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem (piemēram saskaņā ar ārējiem normatīvajiem aktiem vai noslēgto līgumu starp Sabiedrību un datu subjektu).
3.2.5. Datu subjekts var atteikties sniegt Sabiedrībai personas datus gadījumos, ja pārzinim nav jāīsteno tam likumīgi piešķirtas oficiālās pilnvaras, kas ir noteiktas attiecīgo jomu regulējošos normatīvajos aktos:
3.2.5.1. datu subjekts Sabiedrībai nepieprasa veikt medicīniska rakstura pakalpojumu;
3.2.5.2. neslēdz individuālu pasūtījuma līgumu ar Sabiedrību;

3.3. Tīmekļvietnes apmeklējumi un sīkdatņu apstrāde

3.3.1. Sabiedrības tīmekļvietne var izmantot sīkdatnes.
3.3.2. Sīkdatnes ir datnes, ko tīmekļa vietnes izvieto lietotāju datoros, lai atpazītu lietotāju un atvieglotu tam vietnes izmantošanu. Interneta pārlūkprogrammas var konfigurēt tā, lai tās brīdina apmeklētāju par sīkdatņu izmantošanu un ļauj izvēlēties, vai apmeklētājs piekrīt tās pieņemt. Sīkdatņu nepieņemšana neaizliegs apmeklētājam izmantot Sabiedrības interneta tīmekļvietni www.fielmann.lv, taču tas var ierobežot apmeklētājam tīmekļvietnes izmantošanas iespējas.
3.3.3. Sabiedrības tīmekļvietnē var tikt ievietotas saites uz trešo personu interneta tīmekļvietnēm, kurām ir savi lietošanas un personas datu aizsardzības noteikumi, par ko Sabiedrība nenes atbildību.

4. Personas datu apstrādes operatori

4.1. Pakalpojumu kvalitatīvai un operatīvai nodrošināšanai Sabiedrība var pilnvarot savus sadarbības partnerus veikt atsevišķas pakalpojumu sniegšanas darbības, piemēram, koriģējošo briļļu montāža, datu uzglabāšana, apsardzes sistēmu uzturēšana;
4.2. Sabiedrības sadarbības partneri, kuri apstrādā Sabiedrības rīcībā esošos Pacientu personas datus, ir uzskatāmi par Sabiedrības datu apstrādes operatoriem (apstrādātājiem);
4.3. Sabiedrībai ir tiesības nodot sadarbības partneriem šo darbību veikšanai vajadzīgos Pacientu personas datus tādā apmērā, kā tas nepieciešams šo darbību veikšanai;
4.4. Sabiedrības sadarbības partneri (personas datu apstrādātāja statusā) nodrošina personas datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar Sabiedrības prasībām un tiesību aktiem, un neizmanto personas datus citos nolūkos kā tikai noslēgtā līguma saistību izpildei Sabiedrības uzdevumā;

5. Izmaiņas privātuma politikā

5.1. Sabiedrība patur tiesības veikt izmaiņas savā Privātuma politiku, ja mainās noteikti apstākļi, kuri iespaido personas datu apstrādes regulējumu. Sabiedrība iesaka apmeklēt šo sadaļu regulāri, lai uzzinātu aktuālo informāciju.
5.2. Sabiedrība saglabā Privātuma politikas iepriekšējās redakcijas un tās ir pieejamas Sabiedrība tīmekļvietnē: https://fielmann.lv/privatuma-politika

MODE, KVALITĀTE UN PAREIZA CENA

Zemākās cenas garantija

Iepērkoties "Fielmann", esiet droši, ka saņemat visizdevīgāko cenas piedāvājumu. Ja 6 nedēļu laikā pēc briļļu iegādes kādā citā Latvijas optikā tādas pašas brilles ieraudzīsiet par zemāku cenu, "Fielmann" atmaksās cenu starpību.

Profesionāla redzes pārbaude, apskate un konsultācija

Profesionāli speciālisti ar mūsdienīgām redzes pārbaudes iekārtām pārbaudīs Jūsu redzi, apskatīs Jūsu acis, izmēris acu spiedienu un sniegs konsultāciju par briļļu lēcām.

Bezmaksas briļļu apkope

Mūsu speciālisti bez maksas notīrīs Jūsu brilles ultraskaņas vannā, iztaisnos deformētos ietvarus, nostiprinās skrūvju stiprinājumus, nomainīs vecos deguna atbalsta spilventiņus.

Reģistrēties pārbaudei